Tuesday, August 16, 2011

terjawab sudah...

salam nuzul quran.. =)

maka semalam satu juzuk pn aku xjadi nk bc..
maka semalam satu chapter thesis pn xsudah...


tp..
kini segalanya terjawab...
aku suka untuk berterus terang..
walaupun sebenarnya jika termakan peria terasa pahit kn..?
aku cuma takut perhubungan yang baik disalah ertikan je..
tp aku ke yang terperangkap?
namun maruah tetap di atas


maka...makin meningkat usia makin byk jenis org yg kita jumpa kn..
berbagai ragam rupanya..
terutama ragam sang lelaki yang memandang remeh tentang sang wanita..
yang dianggap sgt complicated oleh mereka
bg aku kdg2 xsemua benda kita blh anggap simple...
kadang2 perlu ditimbang beratnya..
kadang2 perlu diukur panjangnya...
bg aku..sang lelaki tidaklah perlu berkata manis kerana bimbang disalah ertikan..
kononnya utk membuat semua wanita didunia ni gembira..
mampu ke? xperlu..kerana semuanya akan mendatangkan sejuta masalah...

terima kasih 'docter cinta..'
dan aku juga perlu meletakkan title 'lelaki malaya' buatnya =p

semoga 'docter cinta' yang ingin merawat pesakitnya lebih bijak untuk tidak membuatkan wanita tersungkur di atas dendamnya terhadap sang wanita yg hadir dlm hidupnya sebelum ni.. jgn disebabkan dilukai oleh segelintir cuma..maka yang lain dijadikan mangsa keadannya..
jaga bahasa supaya tidak disalah tafsirkan...

maaf. tapi sy suka untuk mencuba rawatan dari 'docter cinta' ini.... =)

pelan A sudah bermula.




3 comments:

RIZZNA said...

hahaha....ewah... siapakah Dr.Cinta itu?

Anonymous said...

Assalamualaikum,

kerana saya hormat pada gender awak, maka saya hentikan kegembiraan saya. kerana saya sayang pada gender awak, maka saya kurangkan nafsu saya. kerana saya suka gender awak, maka saya hanya akan memerhati dari jauh.

maaf.

rindu madinah said...

cinta misteri:
hehe...rahsia tu kak nina... =p tp skrg ni da xde problem da.. maka plan A berakhir...

saudara anonymous:
waalaikumussalam..
lakukan ape yg terbaik utk hidup awk k...ape yg awk selesa.. tu je..
sory n thnks utk segalanya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...