Monday, August 1, 2011

hebatnya hari ni...... =p


salam dua hari puasa =)

pg td dgn penuh rasa mengantuk..aku cuba kuatkan semangat untuk bangun, mandi.. n pegi kelas.. da la kelas safety kul8.. siap2 gosok baju kurung.. aku memecut laju ke kelas dgn MBM 743 yg byk berjasa..
ingatkan dh terlewat..rupanya lecturer xmasuk lagi.. tunggu punya tunggu.. dah stengah jam mdm noraini xdtg jgk..'ketua kelas' decide utk call dia...then rupanya kelas batal!!!
kurang asam.. ptt la bdk kelas bbet xdtg..xinform plk tu...haissh!
aku balik dgn penuh hampa.. (mn xnye..dh 2minggu masuk sem br..br 1jam blaja mggu lps!) balik jap sambung tido.. sbb kelas kul10 plk...smpai je kt kelas.. rupanya kelas pengajian islam pn cancel jgk!katanya mdm xsihat jgk! so...drpd cerita diorang..dptla aku wat conclusion, bahawasanya.. mrk mmg smbung cuti sbb smalam cuti 1 ramadhan... chaisshh... buang mase aku je g kelas....

so..kita tggu kelas ptg ni plk kul4.. harap2 kelas ada la ye...!!! ( baik plk aku..biasa la awal2 sem ni semangat lebih sket utk ke kelas.. ) =p

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...