Saturday, August 20, 2011

kad raya...nasib kau lah....



Tampin Shopping Centre, 20 Ramadhan 1432H


Dulu...masa aku kecik2... sukanya bila posmen dtg umah antar kad raya... =)
maklumla ramai peminat kan.. =p (ramai ke..haha!)
setiap tahun aku mesti kumpul kad raya... bestkan..dapat kad raya dari kawan2...
pastu berbalas-balas kad raya..

Tapi sekarang....... xde dah sume tu...
maklumla..dah ada fesbuk segala kan...dah xde makna dah kad raya ni...
semua org akan hantar kad raya elektronik atau juga dipanggil kad raya online mungkin? =)
tapi xkirala ape2 je org nk panggil...yang pasti sekarang ni kad raya nmpknya semakin pupus kn?

Aku igtkan dah xde kad raya dijual.. rupanya masih ada..
cume kad raya xsemeriah dulu..
terkejut jugak la aku bila kad raya dijual bersama dengan barang2 sport.. mungkin da xde space utk letak kad raya.hihi... xkene pd tempatnya aku rasa.. =( (ok la dr xjual lngsung kn?)
slalunya kad raya dijual bersama dgn pelita, or apa2 je berkaitan dgn raya... tp mungkin org da xnk beli da skrg..so diorang xkeluarkan stok baru..
so nasib kad raya skrg berada diceruk2 tempat yg xberpengunjung.. =(
mungkin aku perlu bye bye pada kad raya... ?






4 comments:

nahwanz said...

sebut pasal kad raya. saya baru dapat kad raya buatan tangan dari hosmet.

sangat comel. malah lg best dari dapat kad raya yg dibeli di pasaran.

sebab nampak usaha org yg bg nak buat sesuatu utk gembirakan org lain.

mmg kad raya best. tp kad raya buatan sendiri lagi best dan comel. heh.

saja nak kongsi.

rindu madinah said...

wah...baiknya housmate kamu =p
so sweet..tp blh tau kamu ni llk ke pompuan ye?hehe.. kalau lelaki mmg sweet sgt la sggp wat kad raya sndiri..tp kalo pompuan mmg punya sifat kreatif =) ..(but not me la...haha)...

nahwanz said...

oo..

saya perempuan. boleh check kalu click pada nick saya.

salam perkenalan.:)

mmg suka baca blog awak. selambe dan menarik.

rindu madinah said...

thnks mis nahwanz.. dpt klik tp xde link blog saudari.. =) blog biasa2 je sekadar meluahkan rasa dihati...huhu =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...