Tuesday, August 16, 2011

Perindu madinah yang berdarah A =P



Sekali lagi hari ini... dengan perasaan tekad sekali...
berkat bulan ramadhan dan nisfu syaaban...
aku pergi untuk menderma darah bersama housemate ain..
Seperti mana darah yang tidak akan bertukar jenisnya...
Aku juga tidak pernah berasa jemu untuk menderma darah... =)

Alhamdulillah..
terima kasih Ya Allah kerana memberikan aku kesihatan yang cukup..
cukup untuk aku menderma sedikit darah yang Engkau salurkan ditubuhku..
untuk aku berjasa kepada org2 yang memerlukannya...

walaupun darah aku adalah jenis A...
tp setidaknya aku dapat menderma kepada si A dan AB..
semoga bila aku memerlukan darah nanti..
aku dapat menerima darah dari si empunya darah O dan si A sejenis denganku.. =)

Bertuahnya si AB kerana sebagai PENDERIMA UNIVERSAL... dapat menerima dari segala jenis darah A,B,AB dan O... =)

Bertuahnya si O kerana sebagai PENDERMA UNIVERSAL.. dapat menderma darah kepada segala jenis darah A,B,AB dan O... =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...