Tuesday, May 26, 2009

maka berakhirlahhhh....

Hari ni..
aku melakar sejarah...
berakhirnya presentation td,
maka berakhirlah tugas2 yg perlu aku sempurnakan..
utk aku completekan diploma aku ni..
Tadi mase present aku buat lawak la plk..hahaha
nasib baik en.syed azhar ngn mdm soplah sporting habis...
Aku igkn aku bertuah sbb dpt paling last presenter mase sesi pagi..
rupanya jangkaan aku meleset sama sekali...hahaha..
disebabkan aku paling last n xde org lain dh lps aku, so diorang hentam aku habis-habisan..hehe
nasib baik aku dpt jwb...dan ada jgk yg aku xleh jwb..haha biase la tu...
aku rase dkt 20 soalan yg diorang tanya.. mane tak nye, setiap slide diorang bg soalan..
nasib baik aku xtaruk byk sgt slide!!harukkk....
diorang saje je nk kenakan aku..huhuhuhu tp kire ok la sbb time tu keadaan tak formal pn..kitorang bleh main gelak2 lagi..hehehe abes present, en.syed bg support.. katanya aku kena konfiden bila ckp...n mdm soplah tersenyum n dia kata "farah mmg slalu mcm tu..."hehe
aku plk ape lagi..sengeh je la...huhu...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...