Sunday, May 24, 2009

KTM..mcm hampeh...


ketapi ooo.. ketapi...

adakah perkhidmatan KTM kt malaysia ni mcm hampeh???dan sgt mengecewakan..

lu pikir la sendiri!!...ada ke ptt org yg jaga kaunter ketapi tu bg aku tiket 23/6/09 yg spttnya tiket tu 23/5/09..gelabah aku ni mencetus kekecohan dlm ketapi..pastu, aku dimalukan sbb duk ulang alik cari tempat duduk disbbkan slh paham dr org ketapi tu..(ada ke ptt org laki yg kt cafe tu ckp aku duk tawaf dlm ketapi..mulut mcm c***i..) aku ulang alik usung beg berat ni..aku dh mcm nk nangis dh ni (dlm hati aku dh sumpah seranah dh).. sorg ckp tukar kt gerabak satu lagi, p sana kena tukar gerabak sini, pi sini, kena pi sana plk..adoiiii...kusut!!!!!sape nk byr ganti rugi penat aku ni oiiii???

6 comments:

esty honyiest said...

adoiii..sadinyer citer..paham2...aku pon kn bnda sumbak hr niiii

rindu madinah said...

mu pn nak sumbat jugok ko..
bengong benar KTM ni,..aku rase mcm nk bakar je ketapi tu...

Niena_Ismail said...

hehehe..syian adik akk sorg ni. Takpe, Tuhan baru uji sket tu. Usung beg berat dlm ketapi, apelah sgt. Nanti dah settle degree, nak kena usung scroll plak cari keje. So, rasanya mana yg penat?

rindu madinah said...

hehehe..btl jgk ckp akak...huhu
bleh jd motivator ni..huhu
usung scroll ringan jerk..paling tidak p keje kt sunward laaaa...hehehehehe

pinkaholic eqa said...

alorh ksian btl..
pe larh dorg 2,
xpasl2 kzen i ni mgamuk..hhu

rindu madinah said...

hahaha..tau xpe... nasib baik tambang ketapi tu murah... kalo tak, maunya den p jumpe najib.. habak sket biar najib tau KTM kt mesia ni mcm hampeh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...