Thursday, May 28, 2009

Doakanku sejahtera..

"andaiku pergi
tinggalkan mu
usah sedih
usah sayu
kerna telah tertulis segala
takdir yg Esa
ku pergi dulu
tiba waktu
perjanjian maha agung
takkan kembali semula
doakanku sejahtera
disisi Nya..


hidup ini sementara..."



Lagu ni.. terdengar sayup..
Air mataku menitis kala ini..
Seringkali aku terfikir..
Kenapa Allah slalu menguji aku..
Mesti dia sygkan aku..mesti dia sygkan aku!
Tapi,
Jika ditakdirkan..umur aku ni tak panjang..
Aku redha dan menerima ketentuanNya..
Tapi, layakkah aku utk bertemu Nya..???
Banyaknya dosa2 selama aku hidup..
Sekurang-kurangnya jika ini yg ditakdirkan..
Aku sgt beruntung..kerna aku diberi ruang dan kesempatan..
Utk aku muhasabah diri dan memohon keampunanNya..
Ya Allah..kuatkan lah semangatku..kurangkan bebananku..
Walau apa pn..yg bakal terjadi..
Ya Allah..aku mohon..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...