Monday, May 25, 2009

aku di micet...

hari ni aku n kwn2 yg lain berkampung di desasiswi al-razi..
dh 4 bulan bertapak kt sunward, kembali menjenguk micet..
byk dh perubahan..makin maju nmpknya micet skrg..alhamdulillah..
byk transformasi berlaku..
hari ni jgk aku demam..dr smalam lagi sebenarnya..
cume smlm aku selsema tp hari ni aku pening2 kpale n nk muntah plk..
xtahu la kenapa..xkn sbb pressure nk present kot..hahahaa...
tp yg penting report n hardcover dh siap..tp slide ni tak brape nk complete lg..
alah..rleks je..buat cincai2 je..(xberubah mcm dlu gak)hehe...
doakan utk aku teman2..dan doaku mengiringi korang jgk..
besok aku tinggalkan micet n jelajah bandar muar plk utk sesuatu yg sgt penting dlm hidupku.. antara hidup dan mati..(ayat psiko)..
n aku akan kembali ke micet utk degree...insyaAllah kalau pjg umur...

4 comments:

Niena_Ismail said...

Wah paroh.. siap gak LI hang no.tinggai nak prezen jo yo? buat bebaik deh. Nanti kem salam akk kek wanik. ghindu plok kek korg

rindu madinah said...

kak ninaaa....
bestnya baru lps abes present ni..
sume keje dh setel..enjoy!!
farah taruk name akak dlm acknoledgment..sbg penghargaan..hehe

Niena_Ismail said...

Wahhh... congrate2. Glamour lah akak kat micet. Heheheh..
So, lps ni berlps le ke M'ka yea. Buat apa lah tu? Jaga diri bebaik....

rindu madinah said...

hahaha...saje nk promote akak..
skrg ni dah kt muar dh.. p melaka intak julai plk utk smbung degree..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...