Tuesday, July 12, 2011

Tiada lagi rahsia...


akhirnya... tiada lagi rahsia antara kami..
maafkan aku sahabat.. selama ni aku simpan rahsia itu.
bertahun-tahun.. tp semalam.. segalanya telah pn terlerai..

peristiwa dulu mengajar aku...
Allah menduga aku..
aku mengkhianati kwnku...
maafkan aku sahabat...

tp sememangnya aku tidak berniat utk mengkhianatimu...
aku secara tak sngaja menjadi rapat dgn org yg kamu sgt cinta..sgt syg..
bknlah aku menyayangi dia seperti kamu menyayanginya...
tp aku senang berkawan dgn dia..
dia sgt baik..
aku merahsiakan kewujudan si dia dlm hidupku...
walaupun kami bknlah dikatakan mempunyai ikatan istimewa..
tp dgn merahsiakan tentang aku dan dia..
aku tahu..kau sgt kecewa dgnku..
tp Allah telah tetapkan yg terbaik untuk hambanya...
si dia telah pn memilih seseorang yg terbaik utknya...
cantik budipekertinya...cantik paras rupanya..
aku pula telah pn menerima seorang lelaki yg terbaik utk diriku..
dan aku tahu..
suatu hari nnt kau pula akan menerima lelaki yg lebih baik dari si dia..
walaupun kau terlalu kecewa dgn si dia..
aku harap kau akan terus melupakan si dia..
usahlah mengharap..
cubalah untuk menerima lelaki lain dlm hidupmu..
mungkin lelaki yang ditakdirkan untukmu nnt akan lebih menyayangimu..
yg terbaik untukmu...
maafkan aku sahabat..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...