Friday, July 8, 2011

FYP chapter1


haha...arini aku baru nk start wat chapter 1 page 1...boleh tahan muak aku rase untuk menghabiskan 6 chapter..alah...byk mase lagi...releks r farah..tp aku kene submit bile bukak sem nnt..adusshh..mlsnya... ni padah mkn durian byk r nih...nk siapkan keje pn rs mls... tp xpelah.. demi final year project..aku bertahan lah..last dh..xkn ade thesis lagi lps ni.. mls dh aku nk smbung master...tp rsnya mmg xlayak pn..pointer cukup2 mkn je pn..cukup la smpai degree aku rase...nnt nk bina life baru.. dah xpyh nk study lagi.. tp wlpn hakikat sebenar..
"utlubul'ilmi faridotun ala kulli muslimin wa muslimatin"... menuntu ilmu adalah wajib keatas setiap org muslim..tp cukuplah aku rase..biarlah aku tuntut ilmu bekerja plk... tp ape2 pn..kene siapkan thesis dlu..hihi...bertahan ye farah =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...