Friday, July 1, 2011

drama sebabak

[babak satu]

demi sekeping topup =)

inilah nenek aku..aku panggil dia mek.. ... o_o
maka bermula lah al kisah....
mlm td..balik dr antar ijah (spupu) kt stesen bas kb.. aku telupa pulak yg ijah pesan suh aku belikan topup... mase tu aku kt umah mek... dan aku keluar la jln kaki ke kedai berdekatan... mase tu dh dkt kul10 mlm kot... ak releks aje jln sorg2 mlm2.. tp laju jgk la langkah kaki aku.. (takot jgk rupanya ~_~) da beli topup, cepat2 aku blk..smpai kt simpang.. aku tgk mcm ade satu lembaga bertongkat..dgn memakai kain serba putih..adushh.. kurus semangat.. dlm hati.. "mcm kenal je..."hihi... ak tgk dkt2 supaya lebih jelas... rupanya yg aku igt lembaga tu adalah nenek aku...hihi.. dia dtg jemput aku kt simpang rupanya..dgn pakai telekung smayang..(sbb mase tu dia baru lps smyg isyak) disebabkan risau sgt takut jadi ape2 kat aku..xsempat nk tukar uniform dia..hihi.. terharu plk ak rs...tp ak cover line je..hihi.. katanya.. skrg ni mcm2 blh jd.. mek kata..pernah dh jd kt jiran sbelah umah..hampir2 kene samun katanya..huishh takut jgk aku... tp nasib baik mek ak ade teman td..dialah heroinku.. hihihi


[babak dua]

imam muda hassan...

balik umah sempat jgk tgk imam muda final..
tahniah imam muda hassan..
kamu mmg hebat...mabruk....
teruskan perjuanganmu utk berbakti pd masyarakat.... =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...