Saturday, June 25, 2011

terima kasih daun keladi

sebenarnya dah lama aku x melakar sesuatu di blog aku ni... smpai dh terlupa password... =p
hari ni ak smpai di rumah kembali setelah beberapa kali berulang alik melaka-kelantan.. mcm dekat plk rs wlpn naik ketapi mengmbil mase selama 12 jam utk smpai =)
alhamdulillah...fyp aku sudah hampir siap 70%... terima kasih yaAllah krn mempermudahkn urusanku utk melaksanakan tugasan ku dipenghujung pengajianku di micet ini... "DNA Barcoding" sgt mencabarkan aku..tp dgn izinNya segalanya berjalan lancar..alhamdulillah.. teringat plk aku mase nk p simpan sample PCR pukul8mlm.. tiba2 motor mati betul2 plk dekat bangunan yg xsiap..dh la sebelum ni kt situ mcm2 cerita yg ak dgr..kt tempat tu keras.. dgn tanpa fikir pjg aku n housemateku nina tumpang bas adtec yg berenti utk tlg kami.. terima kasih sume =p dan fyp jgk la menemukan aku dgn ramai org yg slama ini ak xpernah bertegur sapa dgn mereka.. silaturrahim yg terjalin sgt2 aku hargai... =) terima kasih semua...
dan maka...hari ini... aku sudah pn berada di rumah kembali.. sgt2 la best...mknn lunch arini mknn kesukaan aku.. ikan patin masak gulai tempoyak...perghhh... terima kasih mama =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...