Thursday, December 2, 2010

klik@chengHo expo

Best jgk expo cheng ho baru2 ni...tp sedikit kecewa sbb lupe nk bwk kamera time pegi tgk pameran sejarah cheng ho.. byk jgk la yg boleh dikongsi... yg paling best... dpt tgk quran terpanjang... n tgk org ngurut pakai api..hihi...persembahan acrobats aku xtgk..xminat..hik3
selain drp sejarah cheng ho menyebarkan islam ke tanah melayu, byk gerai2 yg menjual barangan dr china.. dan jgk gerai2 yg menjual brg2 drp kelate pn ado jugop..yg paling tertarik adalah pasal dinar dan dirham.... untung juge rupanya kalo menggunakan duit dinar ni... hah...ada jugak dipamerkan barang2 yg menggunakan logo halal sah ke tidak oleh jakim... byk juge la sedikit sebanyak pengetahuan yg aku dapat drp expo cheng ho ni..

Kebetulan pula time misS anom ajak aku teman pegi expo lagi lps tu....hah..time ni aku bwk kamera...tp dpt bergmbar di gerai klik aje..hihi.... malas dah nk pegi lagi kt pameran yg dh pegi just stakat amik gmbr...tp rugi pulak rasa xdpt dikongsi dan dibuat kenangan......
tp kenangan di klik memang best!



me and Na'imi Hj Muhammad photographer

isteri dan anak2 yg cumel~Topeng Perak Unmasked photographer

saya paling suke pic yg ini.... credit to na'imi

klik,klik and klik....

me and uncle baGio photographer ~kopiah dia cantek-buat sndiri katanya =)

~behind the scene at klik studio~

cantik juge...misS jack amik gmbor pakai hp mahal tus...

background blakang tu cantik juge... =)

miSs anOm ngn uncle kopiah pelangi...

2 comments:

kordi said...

gua dah follow.follow gua balik k

rindu madinah said...

sungguh dio ni.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...