Friday, October 8, 2010

Adakah hidup ini sgt tak adil utkku...


Kadang2 aku terfikir....

Kenapa aku selalu di uji dgn kekecewaan dlm hidup....

Tp aku sesekali tidak menyalahkan takdir....

Bila aku dh berusaha bersungguh-sungguh..

Apabila aku dh sgt berkeyakinan utk mengubah hidupku..

Allah sering menguji aku...

Dia selalu menguji kesabaranku...

Kecewanya aku bila dpt tau markah reaction aku sgt teruk...

Betapa kecewanya....

Kalau aku tak usaha usaha sungguh2 aku xdela kecewa sgt kot!

Ni aku dh berusaha bagai nak rak...tp tgk2 byk kot yg aku lupa nk tulis n salah...

adoiiii..kecewa.... =(


Kadang2 aku terfikir...

Mesti byk dosa2 aku..

Sampaikan Allah masih belum mengabulkan doaku...

Tapi aku tahu Dialah Al-Rahman Al-Rahim...

Ya Allah...ampunkanlah dosa2-dosaku..

Selama aku hidup didunia ini..

Berikanlah kejayaan utkku didunia dan diakhirat...

Juga utk semua muslimin dan muslimat...

Amin.....


4 comments:

CiK QiQi said...

Ala..Jangan la sedih sis...
Allah tu Maha Adil..Maha Mengetahui..de yang kite rase cam tak puas ati tp yg Maha Mengetahui hanyalah DIA yg 1..

Kazen said...

oooo ade blog yea..comey cam tuan die r blog nie....jom laa join geng blogger...mane tau leh ilangkan ase sedih tue ke..i'm following this blog :)

Nur fatiha rashida said...

Salam ,jangan sedih kawan,apapun kita dah usaha,InsyaAllah ada rezeki kat depan...yang penting jangan putus asa untuk usaha & yang paling penting dengan Dia,rzki orang lain-lain,Allah tahu yang terbaik untuk diri kita...mungkin xdpt result baik tp ada nilai disisi-Nya kerana kita dah berusaha & bertawakkal...

rindu madinah said...

terima kasih kwn2.... sokongan drp korang amat saya hargai... nasib baik bukak balik blog ni...tenang sket jiwa..tambah2 paper final exam hari khamis ni...doakan saya kawan2.... semoga korang jgk berjaya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...