Sunday, August 23, 2009

mengarut...

aku xde keje..sementara nk tunggu kelas biology of cell kul 2.30..aku malas nk tido.. so,mcm biasa la..hobi aku time malas study..


bear ni comelkan..?ni adalah eksisori hp aku..bukan sebarang bear tau..sbb dia blh bercakap..
bila picit dia bunyi "i luv u"hahaha.. aku beli sendiri je..nk tggu org hadiahkan berjanggut la bear ni.. binatang ni aku jmpe kt bilik juk+moon+nina+ain... hahaha.. daxde keje sgt dh ni...





kek lapis sarawak yg diimport khas dari sarawak.. hahaha..thanks sufian bg saya ole2 ni..hehehe

meja study yg kucintai.. manghadap dgn tingkap..smbil2 study blh berangan sambil tgk bukit taboh naning..hahah

pencil case aku yg comel..hahaha..(snap time kelas math)
dah habis daaa...
time utk ke kelas... wait for me dr.ruzainah...hahaha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...