Sunday, August 9, 2009

aku dan transformasi...

tgh boring buat lab report physical chem.. aku terfikir utk coretkan sesuatu di blog aku ni..
tadi hari pertama usrah utk sem baru ni...
ataupun dgn name standardnya dipanggil GSI (Group Study Islam)
dan tadi jgk la kali pertama aku jejakkan kaki ku di surau micet utk tahun ni...~lalalala~
dan moga2 aku tidak jemu utk pijakkan kaki ku ke sana utk kesekian kalinya...amin...
dan..bermula dari usrah tadi..(sbnrnya dah berminggu-minggu aku terfikir)
aku perlu mewujudkan satu tranformasi baru ...
yg mana bagi aku adalah perubahan yg sgt besar dlm hidup aku..
di mana dlu aku pernah utk melakukannya tapi aku gagal..dan gagal...
dan harap aku berjaya kali ini dan istiqamah utk itu....~hohoho~

susah ke utk aku melangkah 'longkang besar' ini demi satu perubahan yg membawa aku ke jalan kebenaran..?? aku harap aku kuat utk itu.... amin...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...