Wednesday, July 22, 2009

kata doc..kicap diperbuat dari...

hari ni
aku lewat bgn..ke kelas Dr.Zainab
igtkan xde kelas...(blur xabes-abes..)
sambil2 blaja physical chemistry, aku sempat highlightkan satu benda yg menarik...
doc kata... kt china.. dkt kedai gunting rambut.. ada satu benda yg aneh yg first time aku dgr..
xtau la kot korang pernah dgr crite neh... kt sana..
lebihan drp rambut yg dh dipotong tu..
(ala..rambut yg jatuh kt lantai tu laa...)
diorang kutip... rambut ni kita kan ada protein..
so..diorang amik rambut tu buat kicap..hurm...sedap ke..??
wahhh...dasyat skali...
so..kita berhati-hatilah.. kalo nk beli kicap.. belilah kicap buatan malaysia..
sokonglah barangan buatan malaysia... sbb stakat ni xde dgr plk org malaysia buat kicap pakai rambut..hehehe... belilah kicap cap jalen @ cap kipas udang..

2 comments:

nisah said...

wah sampai mcm 2 skali nk mengekstrak protein...
sampi nk amik dr rambut..
nasib bek hingus yang ada protein x digunakan...
hehehehhe...
sokongla barangan msia...

rindu madinah said...

hahaahaa... hingus pn ade protein ke nisah? wah..baru saya tau..
lain kali saya isap je la hingus..
best2..kah.kah.kah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...