Thursday, July 30, 2009

H1N1 semakin merebak...

H1N1 menyerang....
selepas ramai budak2 yg kena kuarantin dlm bilik khas...
kami diarahkan mengosongkan micet sebelum pukul 12 tghari 30/7/09
aku cepat2 pegi cari tiket ketapi...
maklumla..dlm keadaan terdesak mcm ni...
takot jgk kalo2 tiket abes...
yg parahnya...org yg kena kuarantin adalah org yg aku kenal...
tak sangka plk k.ah kena kuarantin..
pastu rupanya hajar ngn mila demam kuat tp xde sape yg tau...
nasib baik aku pegi melawat diorang..
tgk diorang terbaring dlm kesejukan..
badan diorang panas mcm kena panggang..
aku terus pegi report dekat fellow...
fellow terus pegi hantar hajar ke hospital
dan mila plk mak ayah diorang amik..
tp yg parahnya.. hospital alor gajah n tampin dipenuhi org yg demam suspen H1N1..
Last2..hajar pegi klinik swasta..
tp nasib baik hajar xkena kuarantin...
dan dibenarkan pulang..
kami balik naik ketapi..
sbb hajar demam, aku pilih tiket ketapi kt coach tempat tidur..
sampai rumah,
aku dpt berita dari hajar yg mengatakan hajar dikuarantin di rumah...
sbb dia disuspek H1N1 oleh hospital pasir puteh...
aku terus tnya khabar mila..nasib baik mila dh semakin o.k..
k.ah plk..masih dlm kuarantin dlm bilik kt micet..
kesian plk..dia kata demam dh semakin pulih tp dia ttp masih belum blh keluar...
aku hasut k.ah suruh curik2 balik je...hehehe...
semoga semuanya kembali tenang...
dan BEBAS H1N1...amin...


4 comments:

nisah said...

wah kbanyakkan u sume dah cuti...
ukm bangi je masih kuat ngan virus h1n1...

rindu madinah said...

ukm pakai antivirus ape eh.hehehe..
mintak jauh ngn virus ni..

... said...

ninja..

rindu madinah said...

ceh...jeles la tu dgn ninja comel hamba ini..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...