Wednesday, January 5, 2011

aku di awal 2011...aku sgt suka angka ini...



first....kalo org tnye umur aku brape...
aku kena biasa kan diri utk menjawab... 24! aku sgt suke angka ini...
harapnya aku menjadi lebih matang dr tahun lps.... "farah kan dah besar.... =)"

hari ini....hari2 terakhir cuti sem 3.. n aku akn menempuh sem4...! aku sgt suke angka ini....
nmpknya...aku kene bersiap sedia menempuh hari2 yg mendatang....
matlamat utama aku..pointer mesti naik....!! mgkin 4.00? aku sgt suka angka ini..
yang penting usaha... insyaAllah.. Dia akn menolong jika kita bertawakkal kpdNya setelah kita berusaha... Allah al-rahman.. al-rahim....

tahun 6 tahun yg lps....berat aku below 50kg.. tp skrg dh jd below 60kg! aku sgt suka angka ini....

aku yg dulu... =) 2004


aku skrg.... =) 2011
cepatnya masa berlalu kn...??
dan kita xpernah tahu pada usia berapakah nadi kita akan terhenti...
dan..kita xpernah tahu...apa akan terjadi pada kita suatu masa nnt..
mungkinkah ada mentari yang menyinari...?











No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...