Friday, September 4, 2009

keranamu...

Dr.Robert..
keranamu..
sume markah lab report rendah giler...
sampai ada yg dpt F..
keranamu..
aku kena print 2x lab report sbb kena wat balik..
keranamu..
aku wat lab report sebanyak 34 pages...
dah macam thesis dh...
keranamu..
aku kena cari reference yg tipu2 jer..(kalo die perasan mati aku..)
keranamu..
aku bersila atas lantai...tepi bilik dia..huhuhu
sbb xjumpe cari puncher,nk stepler xmuat...
keranamu..
aku duk mengadap laptop ni lama2 n xsempat nk basuh baju...
---(tambah lagi sket..)---
keranamu jugak lah..aku pegi kelas tutor physc chem mcm pegi kelas manderin...
sbb german dia.aku xphm ape yg dia nk cuba smpaikan..
(buat2 tekan kalkulator padahal satu habuk pn aku xphm..hehe)

6 comments:

RIZZNA said...

Farah..., kenapa?
Kerananya
Kau akan ke pentas kejayaan
Menyambut segulung Ijazah
Yg menjadi anganan setiap siswazah

Kerananya
Kau akan jadi seorang insan berjaya
Kesusahan yg dia berikan harini
Semata2 utk menjadikan kau kuat
Tabah & cekal harungi masa depan

Jadi...jgn merungut
Kerana masa depan yg akan kau harungi, pasti akan lebih teruk dr waktu yg kau tempuhi dgn Dr.Robert.

Ingat...bila Tuhan berikan kau ujian, tak mungkin kau boleh buat2 tak paham dan hanya tekan2 kalkulator buat2 paham.

Nak berjaya bukan mudah...
So, jgn merungut!

rindu madinah said...

adush...kak nina...
kata2 mu...sgt menusuk kalbu...
bile dibaca..kata2 tu mmg xsesuai utk ditujukan utk dr.robert...
sgt yakin...utk lecturer lain mungkn ada yg sesuai..tp sgt yakin bukan utk dr.robert...
mungkin kerana dia...
farah lingkup subjek physic chem..
dan student yg lecturer lain ajar physic chem mgkin akan dpt A sbb lecturer diorang murah hati bg markah dan xspend time byk just utk lab report ni...

RIZZNA said...

Kih..kih..kih..
Takpelah, dugaan. Itulah namanya belajar.

rindu madinah said...

dugaan..dugaan...
sabor je lerr...

MofizPutra.com said...

huhuh.. setiap musibah yang melanda pasti ada hikmahnya..setiap kepayahan dan kesulitan ada kejayaan yang akan dikecapi...insyaallah..

rindu madinah said...

terima kasih encik putra...
tp sekarang sy dh tahu hikmah disebalik semuanya....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...