Sunday, September 27, 2009

Ijtima' Aidilfitri 2009


p/s: mohon izin korang..aku letak gmbr dlm blog aku yg comel ni...hahaha..
Jutaan terima kasih kepada persatuan AMAL yg menjayakan majlis ijtima' aidilfitri yg diadakan di Restoran Nasi Ulam Cikgu, Kg Kraftangan, Kota Bharu Bandaraya Islam..
dah lama aku tak jumpa ngn korang sume..sgt bahagia bila dpt jumpa korang balik dan bertukar-tukar no.telefon..hehehe.. semoga ukhwah kita berkekalan.. walaupun hala tuju kita sekarang ni dah berbeza..aku harap aku masih lagi diterima utk secebis kenangan, seutuh ikatan persaudaraan...

8 comments:

esty honyiest said...

atoi laaa..samat ari raya kawanku...x jupo kite deh....

rindu madinah said...

tu r..tak ajim lagi kito tak beraya bersama...hehehehe

nisah said...

camat ari raya gak sume...
maaf zahir batin...

rindu madinah said...

selamat hari raya...
xjumpe blako sume saim2 raya tahun ni...huhuuhu

sU_sAtRiA87 said...

nk g rayo umoh are rah
tp xsempt la
sOwi...
hukhukhuk..

rindu madinah said...

suaidah: ambo duk tunggu cokoh demo tak mari2...aloh laaa...

pecinta_Islam said...

hehe..slalu jgk make sini..makane ala2 kampung
:)

rindu madinah said...

owwhh..slalu ko..hehe..
ambo xajim lg..tu 1st time pegi..kwang3x..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...