Monday, June 29, 2009

sahabat dan masa depan...


Lamanya xjumpe korang sume..
almaklumla..paling last jumpe sebelum industrial training..
mase presentation pn xdpt jumpe sume.. kalo jumpe pn sorang dua je..
tu pn sekejap je sebab majoriti dtg sehari dua je..lps present terus blah dr micet.hehe
Belum puas lagi cuti.. lagi 2 weeks dh nk kena masuk blaja balik..malas pn ade jgk...
alhamdulillah..dpt sambung utk degree..
insyaAllah aku akan buat yg terbaik utk peluang kali ni..
tp aku sedih..sbb ada jgk kwn2 yg tanak sambung belajar walaupun dpt tawaran...
hurmm..
kalo dipikir-pikir..
lamanya aku study.. org lain dh abes degree dh..hehe
xpelah..yg penting aku ikhlas menuntut ilmu..
dan aku masih belum bersedia utk kerja @ kawen (padahal xde org nk pn..)hehehe
belajar..belajar..belajar... dan belajarlah aku...
sahabat..bersemangatlah..utk menempuh balik masa utk buat lab report..assigment..test..kuiz..n final exam!!!maklumla..dah hampir stengah tahun tinggalkan sume tu...hehe
farah!!berusahalah... demi mencapai cita-cita dan impianmu...!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...