Friday, April 24, 2009

JB-tinggalkan kenangan yg hebat-







L.I da nk tiba ke penghujung...
sedih pulak rase di hati..
nk tinggal kan JB ni..
walaupun byk pahit getir aku hidup kt JB ni..
Kenangan manis tetap terpahat di hati...
Terima kasih untuk wani sahabat ku susah senang kt dunia baru ni..
Terima kasih buat teman2 sekerja aku... kak ekin, kak hajar, kak pida..dan lain2..
terima kasih byk2... utk manager yg 'kepeluhan'-miss ng-..terima kasih byk3..(sbb buat aku mcm kuli)
utk supervisor yg byk mengajar aku erti ikhlas bila bekerja (cik nah),,terima kasih daun keladi.. aku doakan cik nah cepat sembuh sbb cik nah mc sbb eksiden..
'Sunward Pharmaceutical mmg hebat!'
byk benda aku belajar.. perit kena kutuk,kena marah,dimalukan, sume ada...
biase la asam garam kehidupan..
Dan kt JB ni mmg best..
mcm3 org blh jumpe.. (ada yg pakai baju nampak dada tp pakai tudung litup).. biase dah tu...
babai danga bay, city square..angsana,kip-mart, larkin,jusco tebraun etc..(xde ape sgt pn,,sory org JB) heehehe...tp JB tetap best!!

2 comments:

cinta1 said...

tempat2 yang mu list tu...tempat tu jugakla yang mu dok pegi jugak...

rindu madinah said...

hehehe...saje je tu psiko org JB..
tapi pendek kata JB mmg best laa...
sgt best!nnt kite pegi carabao lagi k..hehhehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...