Tuesday, November 29, 2011

ulangtahun kelahiran & penghijrahan



salam maal hijrah =)

Minggu terakhir yg sgt kalut..
Minggu tu jgk aku final exam
Minggu tu jgk aku kene siapkan thesis
Minggu tu jgk aku kene prank ngn member2
Minggu tu jgk aku kene pack barang nk angkut naik lori
Minggu tu jgk aku kene siap2 sume kerja kt lab..bersih mn patut brg yg aku dh guna,wat herbarium *xbuat nnt kene bebel ngn en.sharir =p
Minggu tu jgk la aku pulun cari otograp sume yg terlibat utk wat clearence =(

Minggu tu jgk.. aku mcm2 lah!

Saat2 terakhir yg tiada titik noktah..
Dah abes blaja kt micet tp rs ada je benda yg sangkut..
(mintak2 aku xde sangkut mn2 paper sem akhir ni..kalu x naya weh...)
Xsempat nk borak ngn ayish budak kecik jiran sebelah umah suh belajar elok2
*mn tau anak aku nnt adalah jodoh dia,ketemu lagi kita nnt =p
[rumah sewa;tinggal kenangan]

Xsempat nk borak ngn AY abg potostat
*nk bg alamat kot2 nk pos kad kawen
Xsempat nk pesan 'take care' kt cimpanzi sebelah yg selalu melalak tu..
Xsempat pn nk siapkan thesis..balik umah poskan je..
Tu pn buat cepat2 sbb nk kene pegi pahang ada kenduri..
*mintak2 da xde silap format ke..silap print ke..adushh.. dah la yg aku
pos tu xsmpai2 lagi.. esok dah due date nya.. =(

Skrg plk tgh pikir2 mcmn aku nk hidup kt kota kl start 5hb nnt..(dlm kepala otak aku duk pikir putrajaya je lah tp dah la jauh ngn kg.baru..) adeh..tawakal je lah...dgn harapan segalanya berjalan lancar..insyaAllah..

Kenangan terakhir bersama housmate.. dia ni lah tok dalang yg sebenar!
*maaf malas nk rotate gambor =)
sory ini je gmbr yg sempurna..
thnks housmate ain,munira,nina dan jgk ajk lain yg telibat liana n ida =)

aku akan ingat kenangan ni smpai bila2..

kenangan terakhir kami.. elok2 planing satu kelas..ini je yg tinggal..tp xpelah.. ok lah ni =p



Langkah seterusnya, aku disini..
tapak penghijrahanku..
sebelum melangkah ke alam pekerjaan =p

7 comments:

zulkifliramly said...

congratulation farah!

sU_sAtRiA87 said...

salam...
huhu...bnyk yg kene sttle
xpe,xpe...
yg penting paper pasni btl2 sttle la
do ur bez cyunk

rindu madinah said...

Beju: thanks... Hik3..
Su: tula psl... insyaAllah semuanya akan berakhir..yeyehh..thnks su... =)

zulkifliramly said...

selamat menjalani kehidupan baru..yang pastinya lebih mencabar..sy pastinya berada disisi farah..=)

rindu madinah said...

terima kaseh beju...
tulah...risau jugok neh...hehe..
beju guano loni..sehak ko..hahahahaha

zulkifliramly said...

hahaha kubeeeeeeeeeeeeee!!!!

rindu madinah said...

bakpo tuh beju...bobok kokse terrr....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...