Thursday, September 15, 2011

salam satu malaysia =p



Salam satu malaysia kepada warga taman jati indah dan rakyat malaysia semua =)


Esok cuti satu malaysia..bagus btl la malaysia ni..byk sgt cuti.. =p

sunyi pulak terasa..tambahan pulak tgh dlm edah ni...hihi

ramai kwn balik cuti ke kampung masing2..termasuk 2 org housmate aku =p

tp aku x pulak..alah.. cutinya jumaat je.. lagipun setiap minggu hari jumaat mmg aku xde kelas..

semester ni kelas aku hanyalah isnin dan selasa.. so rabu,khamis dan jumaat aku mmg free la..

nk balik anytime je..best btl la sem last ni... tapi thesis x jugak gerak2 lagi... hihi yang paling best lab work untuk final projek da setel da...alhamdulillah...


3 comments:

qutil said...

zehahaha... jangan nak edah sangat lah... kalau x melakukan hubungan lagi rasanya x ada edah...kalau dah melakukan hubungan, dan mengandung, edahnya agak panjang...

anyway banyak lagi yang anda perlu ubah, bumi sentiasa berputar, seiring dengan itu masa sentiasa kehadapan, dan manusia perlu memperbaiki diri.. selamat menjadi yang terbaik

bak kata single mother, why should we look back, when we know what behind us..light always in front of us.

main ikan jom!!! haha ada ikan baru sampai!!!

Hanum Nordin said...

may Allah bless u always dear.. in wat ever u do.. i always support n behind u..=)

rindu madinah said...

qutil-haha..gurau2 je la..ngeh3...
sirius plk die.. =p
tulah...prjalanan masih pjg.. byk lg yg masih perlu diperbaiki...thnks qutil kerana sentiasa memberi support..=)

anum-thnks kawan dgn sokongan kamu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...