Wednesday, September 28, 2011

Aku pegang kata2 tu kawan!



aku punya blog.suka hati aku lah nk tulis ape... sape suruh hangpa baca kalau xsuka...
tapi aku pun naik jemu..bila post entri baru je pasal perasaan. xhabes2.
dah2 la tu.
setelah diminta nasihat oleh teman aku..teman susah dan senang.
aku terima nasihat itu dgn penuh kekuatan dijiwa..
aku masih igt.
dia kata..berpeganglah pada kata2..
"kalau ada jodoh, ada laaa.." so, mksudnya.. jika serahkan segalanya kpd Allah.. maka kita xperlu lah untuk berasa stress dgn org yg belum pasti menjadi bakal suami kita. so segalanya terpulang kepada Allah. maka..kita perlu berserah. pasti Allah tetapkan yg terbaik untuk kita..
pastu.. adakah kita tidak perlu untuk berusaha mencari jodoh? nnt jadi anak dara tua kah? jwpnnya..yang penting kita betul2 serahkan kepada Allah. jgn kita sendiri tentukan masa depan kita sendiri, walaupun kadar sekelip mata, atau kurang drpd itu..
aku akan ingat ayat tu Asma Hassan... terima kasih... akan aku pegang kata2 itu...
dah2.lps ni.aku xkan punya hati untuk bermain perasaan. cukuplah! dulu aku dah tekad xmahu merasai peritnya perasaan ni..tp aku yg terjebak.so aku tanggunglah. tp xmungkin lagi.aku janji kali ni sahabat..aku pegang kata2 itu..insyaAllah..!

1 comment:

esty honyiest said...

uishh..malu aku mu tulih nama aku...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...