Sunday, July 3, 2011

budi bahasa budaya kita...


pagi tadi aku naik motor on the way nk pegi umah nenek (nk pegi carik durian)... mungkin sbb aku xbaca doa kot... aku terlanggar dgn motor yg keluar dr simpang..(org tu pn mesti xbace doa mcm aku!) tp masalahnya tu mmg jln aku..tiba2 je ade motor keluar dr lorong (alahh..lorong dpn balai polis bunut susu tu!) lorong tu mcm berbukit sikit..elok je org tu 'parking' dpn motor aku..mmg kene ah..dh la masuk jln aku sbb nk kejar gate keretapi yg hampir nk tutup..lps tu boleh plk dia blah mcm tu je!kot ye pn mtk maaf la bang...xde budi bahasa langsung...kn budi bahasa budaya kita... xgentlemen langsung.. mcm tu ke nk buat laki..?kalau la aku boleh cam muke laki tu..mau nye aku pegi carik umah dia..aku ketuk2 ngn helmet(sbb td xsempat nk buat n xpakai helmet..opssttt!).. tp disbbkan aku ni seorang minah rempit sejati... ak break emergency la mase tu(apply la mase blajar nk wat lesen motor ritu =))nasib baik la xterbalik pn motor cume aku luke sket kat ibu jari kaki sbb nk imbang motor xbagi jatuh.. kalau aku laju xsempat break tu maunye ak kt hospital..nauzubillah.. alhamdulillah xde pape... =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...